Bine nu e suficient

Suntem ghidati de valori eminamente umane. Nu doar in activitatea noastra profesionala, ci si in timpul nostru liber. Credem ca binele se rasplateste cu bine si ca schimbarea incepe cu noi insine. Poate ca nu suntem perfecti, poate uneori dam gres, insa tindem spre mai bine. Tindem spre a fi mai buni. Tocmai de aceea, am cautat si am gasit exemple de mai bine nu doar in povestile unor oameni din intreaga tara, nu doar in performantele medicilor nostri, ci si in implicarea extra-profesionala a colegilor nostri.

Impreuna construim reteaua medicala pentru care bine nu e suficient.

Raluca Anghel

Customer Support Team Leader

Fundamental, ce imi place cel mai mult este ca eu, prin ceea ce fac zilnic, ajut.

Ajut colegii sa raspunda pacientilor; ajut oamenii din echipa mea sa ofere un serviciu eficient si rapid. Imi place sa cred ca fiecare dintre noi face diferenta. Cat de mic ajutorul sau implicarea, conteaza mai mult decat ne imaginam.

Imi place in REGINA MARIA pentru ca exista o colaborare buna intre oameni, pentru ca exista intelegere. Chiar daca uneori apar probleme, impresia mea este ca suntem orientati spre a gasi solutii bune pentru toti.

Pentru mine, a lucra in REGINA MARIA inseamna grija pentru cei din jur: colegi, pacienti, clienti. De aceea, indemnul meu pentru colegi este: asculta, apoi vorbeste; asculta cu sufletul deschis.

Alexandra Merticaru

Desk Account Manager

Pentru mine, REGINA MARIA inseamna a doua mea familie. In cei aproape 4 ani petrecuti aici, am interactionat cu oameni frumosi, am invatat continuu si am avut ocazia sa ma dezvolt.

Cred cu tarie in vorba Avem doua maini: una pentru a ne ajuta pe noi, cealalta pentru a-i ajuta pe altii; iar activitatea mea fix asta presupune: sa ofer suportul meu cand cei din jur au nevoie de el. Bine nu este suficient deoarece, avand motivatia potrivita, putem rezolva orice situatie si putem face lucrurile perfect pentru noi, pentru colegi nostri, pentru pacientii nostri.

Anca Padurariu

Team Leader Medicina Muncii

Activez de aproape 5 ani in REGINA MARIA si nu as schimba prea curand jobul din mai multe motive, unul dintre ele fiind oamenii minunati cu care interactionez: colegii, persoanele de contact de la companiile din portofoliu si, nu in ultimul rand, fetele mele din departament, care sunt pur si simplu niste persoane extraordinare din toate punctele de vedere.

REGINA MARIA, prin oamenii care o compun, prin vibe-ul pe care mi-l ofera zi de zi, prin munca pe care o depun, ma determina sa vin de fiecare data cu mare placere la birou. Iar cand vine vorba despre situatii dificile, indemnul meu pentru noi toti este sa tratam totul cu un profesionalism desavarsit si sa punem in lumina valorile REGINA MARIA.

Elena Andreescu

Loyalty and Retention Advisor

Cred ca de mic copil mi-a placut sa interactionez cu oamenii si sa vin in ajutorul lor de cate ori au avut nevoie. Faptul ca lucrez in REGINA MARIA si pe postul pe care il am acum ma ajuta sa fac ceea ce mi-au dorit intotdeauna si sa simt intr-adevar ca ajut. Imi place foarte mult ceea ce fac si imi doresc ca in fiecare zi sa o fac mai bine ca ieri.

Cu totii avem asteptari de la altii, dar cum ar fi sa avem cu totii asteptari de la noi insine? Astfel, in fiecare zi incepe o noua provocare si nicio zi nu seamana cu alta, dar la final pot spune sincer si cu tarie ca sunt un om mai bun, un om care si-a depasit propriile asteptari.

Luminita Nita

Senior SOHO & SME Sales

Am intrat in echipa REGINA MARIA acum 9 ani, ani in care am crescut, m-am dezvoltat, am evoluat profesional, dar si personal. Acest lucru se datoreaza si colegilor care mi-au oferit tot suportul de care am avut nevoie. Mediul de lucru in REGINA MARIA este unul dintre factorii care imi aduc multumire in jobul meu. 

Am pornit de pe pozitia de Receptionist si, in timp, am devenit om de vanzari. Imi plac provocarile, iar domeniul vanzarilor mi se potriveste cel mai bine. Intotdeauna mi-am dorit sa fac lucrurile din ce in ce in mai bine si sa gasesc cele mai potrivite solutii pentru pacientii nostri, pentru ca stiu ca bine nu este suficient.

In activitatea mea zilnica, clientul este pe primul loc. Pentru mine, este foarte important ca la finalul zilei, clientii ce vor deveni pacienti sa primeasca toate informatiile necesare si sa simta sprijinul meu in alegerea celei mai bune variante de pachet de preventie.

Acestea sunt unele din lucrurile care ma motiveaza si ma fac sa caut noi forme de dezvoltare: sa invat din ce in ce mai mult, sa ma implic din ce in ce mai mult, sa ajut din ce in ce mai mult. Stiu ca prin munca mea zilnica si prin atitudinea pozitiva si deschisa contribui la drumul nostru, al echipei REGINA MARIA, catre servicii de excelenta.

Emil Stoica

Specialist Support Call Center

M-am alaturat echipei Call Center REGINA MARIA in anul 2016, in calitate de Operator. Incepand de atunci si pana in prezent, am avut parte de diverse oportunitati de a ma dezvolta atat profesional, cat si personal.

Am intalnit aici oameni de la care am primit intodeaua indrumarile si sprijinul de care aveam nevoie pentru a invata lucruri noi si pentru a-mi imbunatati modul de lucru. Doresc sa le multumesc pentru asta si pentru ca m-au inspirat si m-au motivat sa imi imbunatatesc la randul meu abilitatile. Cred ca atunci cand cei din echipa din care faci parte reusesc sa faca asta, te ajuta mult sa depasesti mai usor orice dificultate cu care te confrunti in activitatea de zi cu zi. O parte insemnata din activitatea mea presupune comunicarea directa si frecventa, atat cu pacientii, cat si cu colegii, in vederea facilitarii accesului pacientilor la serviciile oferite de REGINA MARIA si rezolvarii anumitor aspecte interne.

Consider ca ceea ce ma ajuta sa obtin rezultate bune si sa ma autodepasesc sunt atat abilitatile personale, de comunicare, empatie, implicare si respect, cat si munca in echipa, dorinta de a imbunatati continuu modul in care rezolvam solicitarile pacientilor, orientarea pe oferirea unui serviciu de calitate si aplicarea in activitatea de zi cu zi a valorilor REGINA MARIA, care sunt un ghid suplimentar pentru cum trebuie sa procedam pentru a avea succes.

Mi-a placut intotdeauna sa ma implic in special in activitati ce au un impact pozitiv atat asupra mea, cat si a celor din jur, iar aici am simtit ca am aceasta posibilitate, de a oferi suportul necesar celor cu care intru in contact, punandu-le la dispozitie informatiile si explicatiile de care au nevoie, cu atentie si profesionalism. Toate aceste elemente, in opinia mea, au o contributie importanta la obtinerea satisfactiei pacientilor si a succesului.

Ceea ce ma determina sa lucrez zi de zi cu entuziasm si sa imi doresc sa continui sa ma dezvolt pe mai departe in cadrul REGINA MARIA este faptul ca, inca de la inceput, am avut parte de sustinerea colegilor, de incurajarile superiorilor, de completarea formarii profesionale prin traininguri, primirea de feedbackuri pozitive din partea pacientilor si de un mediu de lucru dinamic si placut.

Alina Popescu

Coordonator Vanzari OG & Stem

La munca mea, cel mai mult imi place domeniul in sine de activitate. Zilnic avem sansa sa luam parte si sa le fim alaturi viitorilor parinti in cea mai speciala si inedita experienta din viata unei familii, de multe ori chiar unica – nasterea unui copil!

In prezent, in REGINA MARIA implinirea imi este adusa prin faptul ca am sansa sa dezvolt o echipa si sa imi exersez abilitatile de lider, intotdeauna primind neconditionat suport si incurajare in acest sens.

Interactiunea cu pacientii, dupa cum bine stie toata lumea, nu este mereu una usoara, insa consider ca tocmai aceasta diversitate creeaza o frumusete ce nu face loc rutinei in programul nostru zilnic.

Intotdeauna cartea noastra de vizita este determinata de automotivarea cu care ne desfasuram activitatile zilnice si de modul in care alegem sa ne investim energia. Asadar, indemnul meu pentru toti colegii din REGINA MARIA cred ca cel mai bine este reprezentat de citatul meu preferat, ce mi-a deservit drept motto chiar dinainte de a lucra aici.
Este al ui Ben Carson, un renumit neurolog american: Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine.

Simona Teodoroiu

Simona este Digital Marketing Manager la REGINA MARIA, mai simplu spus, se ocupa de site si campaniile online.

A inceput sa faca voluntariat acum 4 ani, in cadrul unui ONG din Italia al carui grup tinta erau copiii care locuiau cu mamele in detentie. „Ele nu puteau iesi, dar cei mici da. Mergeam cu ei la piscina, la plaja, la plimbare cu bicicletele. Insa cel mai mare ajutor pe care am putut sa li-l dau a fost ca am refacut site-ul organizatiei.”

Pe urma a dat meditatii de limba romana si germana in cadrul centrului de zi Sf. Sofia. „Era un fel de after-school pentru copii din familii cu posibilitati economice reduse. Unii aveau probleme cognitive grave, altii erau sclipitori, tuturor insa le lipsea increderea in sine si intr-o viata diferita.” 

In prezent, Simona colaboreaza cu asociatia Carusel, anul trecut a fost voluntar la Adapostul temporar de noapte ‘’Odesa’’, loc in care timp de 3 luni, zilnic, oameni cu povesti diferite au gasit cazare si adapost, o masa, haine curate, medicamente, dusuri cu apa calda, precum si servicii de asistența sociala si medicala.  

Simona a participat si la Swimathon, eveniment sportiv dedicat strangerii de fonduri pentru cauze sociale, inotand tot pentru asociatia Carusel, pentru adapostul din iarna aceasta. Din pacate, acesta nu a mai putut exista in forma de anul trecut, dar a mers cu alti voluntari pe teren si au oferit ceai cald, sandwich-uri, saci de dormit, paturi, sosete, caciuli, manusi sau materiale de igiena persoanelor care locuiesc pe strada, chiar si in cele mai friguroase nopti.

“Cred ca oricine ii poate ajuta pe cei care se afla intr-un moment dificil al vietii si ca doar ce facem pentru altii da un sens zbuciumului nostru zilnic. Saracia nu e o vina, discriminarea da. Cred in solidaritate.”

Miriam Sas

Miriam este asistent medical in departamentul Medicina Muncii din Campusul Medical REGINA MARIA Timisoara.
Colegii o descriu ca fiind un model, o sursa de inspiratie si o provocare pentru toata echipa de Medicina Muncii din Timisoara, care a rezonat cu ideile si actiunile de mai bine in care Miriam se implica dupa terminarea programului de munca.

Astfel, in decembrie 2017 intreaga echipa de Medicina Muncii s-a mobilizat si, alaturi de Miriam, a pregatit in Ajun de Craciun o surpriza pentru cativa copii mai putin norocosi, de la un orfelinat din vecinatatea orasului Timisoara, demonstrand ca valorile umane depasesc granitele locului de munca si se rasfrang si asupra comunitatii in care traim.

ANDREI STINGACIU

Andrei face parte din echipa REGINA MARIA de 13 ani, timp in care a coordonat pe rand o serie de policlinici din cadrul retelei, iar ulterior toate policlinicile din Bucuresti si apoi din tara. In prezent, se ocupa de integrarea operationala a noilor locatii si de alinierea acestora la standardele REGINA MARIA.

Atat in activitatea lui profesionala, cat si in timpul liber, Andrei a invatat cat de important este sa ii ajute pe altii. ”Daca pot sa ajut, de ce sa nu o fac? Daca pot sa ofer din timpul sau din cunostintele mele, in beneficiul altora, de ce sa nu o fac? Cred in ideea ca binele se transmite si ca ii putem motiva pe altii prin puterea propriului exemplu.”

De aproximativ 5 ani, Andrei este implicat in diverse proiecte ai caror beneficiari sunt copiii. A facut voluntariat pentru micutii internati la sectia de oncologie a spitalului M.S. Curie din Bucuresti, a strans haine, jucarii si fonduri pentru centrul de copii defavorizati din Ferentari si pentru familiile nevoiase. Sustine donarea de sange si alearga, ori de cate ori are ocazia, in cadrul competitiilor sportive pentru diverse cauze sociale.

Cristina Boar

Cristina este asistent de laborator in cadrul Laboratorului REGINA MARIA din Cluj Napoca. Cand nu este la job, Cristina isi dedica o parte din timpul liber actiunilor de voluntariat, fiind activa in doua organizatii: Asociatia Lindenfeld (care, prin proiectul „Ajungem Mari”, isi propune integrarea copiilor din centrele de plasament în mediul social) si Asociatia 1Leu.org (care isi propune construirea unui spital privat de oncologie si hematologie pediatrică doar din fonduri proprii).

„Sa fac parte din aceste proiecte reprezintă cea mai mare realizare sufleteasca pentru mine. Imi dedic cateva ore lunar pentru a vizita copiii din centrele de plasament si pentru a ne bucura impreuna: facem teme, ieșim la plimbări, îi ajutăm cu un sfat, îi consiliem în probleme, le oferim șansa să participe la diferite activități, le suntem prieteni și mai ales ne jucăm și râdem asemenea unei familii.  Încercăm să îi ajutăm să depășească mai ușor perioada de acomodare și ședere în centru. Am învățat de la acești copii cea mai importantă lecție a vieții mele: dragostea este infinită, răbdarea și curajul nu trebuie să îți lipsească, credința și încrederea în tine te vor ridica mereu și viața nu ar însemna nimic dacă nu am avea oameni dragi în jur.”