Nivelul de satisfactie al pacienţilor noştri este măsurat printr-un sistem complex de feedback 360°, care le permite acestora sa evalueze vizita in clinica-spital in functie de mai multi parametri.
Rezultatele de mai jos reflecta raspunsurile a 49,176 pacienti si au fost inregistrate in perioada 1.06. 2020- 30.11.2020.
Intreaga experienta
Cat de multumit(a) ai fost de intreaga experienta avuta referitoare la aceasta vizita (incepand cu experienta in receptie si in cabinet si pana la efectuarea platii)?
Atmosfera si aspectul general
Cum ai perceput atmosfera si aspectul general al receptiei si al zonei de asteptare cu ocazia acestei vizite?
Claritatea informatiilor
Cat de clare, corecte si complete au fost informatiile furnizate de colegii din receptie?
Implicarea si profesionalismul medicului
Cat de multumit ai fost de implicarea si profesionalismul medicului in evaluare, diagnostic si tratamentul recomandat?
Amabilitatea si atentia asistentului
Cum evaluezi amabilitatea si atentia acordate de catre asistentul medical pe parcursul consultatiei/efectuarii manevrelor medicale?
Siguranta impotriva COVID
Avand in vedere contextul COVID 19, te-ai simtit in siguranta in timpul intregii vizite la REGINA MARIA?
Recomandati Regina Maria?
Cat de probabil este sa recomanzi serviciile REGINA MARIA catre prieteni sau familie?