Chestionar satisfactie REGINA MARIA

Nivelul de satisfactie al pacienţilor noştri este măsurat printr-un sistem complex de feedback 360°, care le permite acestora sa evalueze vizita in clinica-spital in functie de mai multi parametrii.

Rezultatele de mai jos reflecta raspunsurile a 51.310 pacienti si au fost inregistrate in perioada ianuarie-decembrie 2016.

Evaluand ultima vizita in policlinica-punct de recoltare Regina maria, cat de multumit(a) ai fost de serviciile medicale oferite?
Amabilitatea si profesionalismul personalului de la receptie?
Timpul de asteptare?
Activitatea si implicarea medicului pe durata consultatiei (daca a fost cazul)?
Activitatea si implicarea asistentei medicale (daca a fost cazul)?
Curatenia si ambientul din policlinica?
Programarea prin call center (daca a fost cazul)?
Cat de multumit(a) esti in general de pretul serviciilor Retelei Private de Sanatate Regina Maria in raport cu calitatea serviciilor prestate (daca a fost cazul)?
Cat de multumit(a) esti in general de serviciile Retelei Private de Sanatate Regina Maria?
Cât de probabil este să recomanzi serviciile Rețelei Private de Sănătate Regina Maria către prieteni sau familie?

Completează formularul

Image CAPTCHA