Cariere

Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA are la bază două principii pe care le-a urmărit mereu: specialiști de foarte bună calitate și grija lor față de pacient. Ne dorim să avem alături de noi colegi care să demonstreze și să promoveze valorile REGINA MARIA prin:

  • asumarea răspunderii pentru acțiunile lor
  • cultivarea calității și oferirea de soluții eficiente, diferite, inedite, rapide și simple
  • comunicare deschisă și încurajarea dezvoltării unei relații de încredere între ei și colegi
  • susținerea și implicarea în atingerea obiectivelor de echipă
  • acordarea și acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

Daca profilul tau nu corespunde joburilor afisate mai jos ne poti trimite CV-ul la adresa jobs@reginamaria.ro, iar noi te vom contacta în momentul în care vom avea poziții disponibile.

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 1 an experienta in vanzari servicii (experienta in domeniul serviciilor medicale reprezinta un avantaj)
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Ai abilitati de vanzare si promovare
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana dinamica si perseverenta

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Identificarea si contactarea proactiva a potentialilor clienti cu scopul de a genera noi contracte
  • Promovarea portofoliului de servicii Regina Maria conform target-ului lunar agreat catre potentiali clienti IMM (<50 de angajati)
  • Identificarea nevoilor clientilor si formularea unor solutii potrivite, complete din punct de vedere tehnic si commercial
  • Deruleaza procesul de negociere si contractare, pana la semnarea contractului si implementarea acestuia conform procedurilor interne ale companiei
  • Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata comunicarii cu acestia.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Prietenii iti spun ca vorbesti prea mult
  • Esti un bun ascultator
  • Stai toata ziua cu telefonul aproape
  • Iti place sa petreci timpul la calculator sau tableta
  • Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare
  • Crezi ca timpul inseamna bani
  • Iti doresti oportunitati de dezvoltare a carierei

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Relationarea eficienta printr-o abordare empatica a pacientilor Regina Maria
  • Programarea/reporgramarea pacientilor
  • Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor prezentate de parcienti, prin colaborarea cu celelalte departamente

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Bonusuri si comisioane in functie de performanta si vechime
  • Un mediu de lucru relaxant (sala de relaxare, animale de companie, abonament Bookster - prima biblioteca virtuala, abonament servicii medicale)
  • Program flexibil cu posibilitatea de a avea liber in timpul saptamanii
  • Echipa tanara, dinamica, plina de energie.

*Experienta anterioara in Call Center constituie un avantaj


Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Prietenii iti spun ca vorbesti prea mult
  • Esti un bun ascultator
  • Stai toata ziua cu telefonul aproape
  • Iti place sa petreci timpul la calculator sau tableta
  • Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare
  • Crezi ca timpul inseamna bani
  • Iti doresti oportunitati de dezvoltare a carierei

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Relationarea eficienta printr-o abordare empatica a pacientilor Regina Maria
  • Programarea/reporgramarea pacientilor
  • Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor prezentate de parcienti, prin colaborarea cu celelalte departamente

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Bonusuri si comisioane in functie de performanta si vechime
  • Un mediu de lucru relaxant (sala de relaxare, animale de companie, abonament Bookster - prima biblioteca virtuala, abonament servicii medicale)
  • Program flexibil cu posibilitatea de a avea liber in timpul saptamanii
  • Echipa tanara, dinamica, plina de energie.

*Experienta anterioara in Call Center constituie un avantaj


Aplică

Responsabilitati

  • Efectuarea, validarea si verificarea probelor hematologice, de coagulare, microbiologie si biochimie si imunologie alaturi de medicul sef;
  • Respectarea principiilor sistemului de management al calitatii;
  • Solutionarea problemelor aparute in activitatea de laborator;
  • Coordonarea personalului din subordine

Profilul candidatului

Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

  • asumarea raspunderii pentru actiunile lor
  • cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
  • comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
  • sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
  • acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

Esti persoana potrivita daca ai:

  • Studii de specialitate
  • Experienta constituie un avantaj
  • Documente specifice valabile: Certificat Colegiul Medicilor si malpraxis
  • Limba engleza – nivel mediu
  • Cunostinte operare calculator – nivel avansat
  • Abilitati de comunicare;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Responsabilitate si capacitate de decizie;
  • Seriozitate maxima, dinamism si implicare;
  • Dorinta de perfectionare continua.

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii superioare de medicina - domeniul Pediatrie;
  • Ai experienta de minim 1 an ca Medic Specialist Pediatru;
  • Experienta in spital constituie un avantaj;
  • Ai excelente abilitati de relationare interpersonala, orientare catre pacient/ client (excelente abilitati de lucru cu copiii), deschidere catre schimbare, orientare catre rezultat.

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Consultatii de specialitate si diagnosticare a pacientilor;
  • Prescrierea tratamentelor, intocmirea retetelor si identificarea necesitatii de spitalizare;
  • Intocmirea formularelor de internare pentru pacientii care necesita masuri speciale de ingrijire;
  • Monitorizarea permanenta a pacientilor, supervizarea administrarii tratamentelor prescrise;
  • Completarea si actualizarea permanenta a fisei de observatie privind starea de sanatate a pacientilor;
  • Informarea pacientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;
  • Informarea continua privind cele mai noi si eficiente metode de diagnostic si tratament din domeniu;
  • Este responsabil pentru calitatea serviciilor medicale oferite pacientilor;
  • Raspunde pentru corectitudinea diagnosticului si pentru calitatea tratamentului prescris.
  • Efectuare garzi

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 2 ani experienta in zona de account management
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si de negociere
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila
  • Te adaptezi usor la diferite tipologii de clienti
  • Detii permis de conducere cat.B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Gestionarea si retinerea portofoliului de clienti alocat
  • Fidelizarea clientilor si promovarea activa a altor servicii Regina Maria
  • Renegocierea si resemnarea contractelor din portofoliu
  • Oferirea de asistenta si consultanta clientilor alocati pe toata durata derularii contractului
  • Identificarea corecta a solicitarilor clientilor si implicarea activa in solutionarea problemelor semnalate de catre clienti
  • Monitorizarea competitiei si evolutiei pietei serviciilor medicale cu scopul de a identifica aspectele ce necesita imbunatatiri

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Scoala Postliceala Sanitara / Studii Superioare de scurta sau lunga durata in Asistenta Medicala – Asistent Medical Generalist
  • Experienta anterioara in activitati similare in domeniul medical constituie un avantaj;
  • Certificari si autorizatii: Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Ingrijeste pacientul in conformitate cu protocoalele interne;
  • Recolteaza produse biologice;
  • Pregateste bolnavul, prin tehnici specifice pentru examinarile necesare;
  • Efectueaza urmatoarele tehnici medicale la recomandarea medicului: administrare de medicamente pe cale orala, injectabila - subcutanata, intramusculara, intravenoasa, efectuarea de pansamente, masurarea constantelor de tip T.A., temperatura, puls, efectueaza EKG, audiometrie, spirometrie;
  • Acorda prim ajutor in situatii de urgenta si cheama ambulanta daca este cazul;
  • Cunoaste exact containerele in care se depoziteaza consumabilele medicale de unica folosinta / utilizate;
  • Asigura utilizarea adecvata a dezinfectantelor (spectru de actiune, concentratie, modul corect de utilizare);
  • Asigura respectarea circuitelor interne specifice;
  • Respecta intocmai protocolul de activitate agreat cu clientul si semnaleaza catre manager orice posibila problema de relationare/operationala care apare;
  • Identifica proactiv pacientii care pot fi nemultumiti, adreseaza sursa de insatisfactie inainte ca acestia sa paraseasca clinica si semnaleaza managerului sau colegilor experimentati situatiile de acest gen pe care nu le poate rezolva;
  • Este responsabil cu obtinerea avizelor de libera practica si indeplinirea la timp a tuturor reglementarilor si indatoririlor care ii asigura dreptul de a profesa, aducand la Departamentul de Resurse Umane documentele necesare in acest sens;
  • Se preocupa activ de dezvoltarea profesionala proprie si se informeaza in acest sens cel putin in ceea ce priveste cerintele impuse de legislatia in vigoare;
  • Dincolo de responsabilitatile concrete, va participa la cerere sau din proprie initiativa, in limita competentelor profesionale, la orice activitate care sa asigure ingrijirea optima  si siguranta pacientului.
  • Urmareste lunar stocurile medicale existente (materiale sanitare, medicamente) si se asigura de inlaturarea celor cu termen de valabilitate aproape de expirare sau expirat;
  • Asigura pastrarea si utilizarea corecta a instrumentarului medical, a aparaturii din dotare si a materialului moale existent;
  • Respecta normele de asepsie si antisepsie;
  • Identifica si raporteaza imediat superiorului direct infectiile nozocomiale;
  • Acolo unde exista in dotarea cabinetului depozit frigorific, verifica constant temperatura si inregistreaza in graficul aferent;
  • Nu este abilitat sa dea indicatii in legatura cu analizele medicale ale pacientilor

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Esti medic specialist:

    • Obstetrica-ginecologie
    • Cardiologie
    • Gastroenterologie
    • Pediatrie
    • Alergologie
    • ORL
    • Oftalmologie
    • Endocrinologie
    • Pneumologie
    • Dermatologie
    • Ecografie generala
  • Ai minimum 2 ani experienta ca si medic specialist
  • Experienta in lucrul cu protocoale medicale
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical conform protocoalelor medicale agreate
  • Cunoasterea legislatiei in vigoare
  • Bune cunostiinte de utilizare PC

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Efectuarea examenului clinic
  • Recomandarea de investigatii medicale
  • Prescrierea de tratamente
  • Completarea documentatiei legate de examinarea pacientului
  • Intocmirea de situatii medicale
  • Efectuarea de consultatii de specialitate
  • Respectarea confidentialitatii actului medical
  • Respectarea intimitatii fiecarui pacient

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minimum 6 luni experienta in recoltarea de probe biologice adulti si copii
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Recoltarea de probe biologice pentru diverse analize medicale, inclusiv probe ginecologice.
  • Gestionarea eficienta a circuitului pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa se evite intarzierile;
  • Pregatirea cabinetului in vederea recoltarilor.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 1 an experienta in zona de relatii cu clientii (domeniul vanzarilor reprezinta un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si de promovare
  • Ai abilitatea de a lucra in echipa si iti plac provocarile
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Promovarea serviciilor maternitatii Regina Maria si ale Bancii de Celule Stem prin intermediul telefonului;
  • Ofera suport colegilor consultanti medicali in vederea incheierii contractelor;
  • Prezinta pacientelor maternitatea si Banca de Celule Stem;
  • Consiliaza parintii interesati de serviciile maternitatii;
  • Identificarea si oferirea celor mai bune raspunsuri/solutii clientelor;
  • Creaza si actualizeaza baza de date a medicilor.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru de la Colegiul Medicilor si Asigurare Malpraxis valabile
  • Ai minimum 3 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva
  • Experienta in lucrul cu protocoale medicale
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala
  •  Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical conform protocoalelor medicale agreate
  • Cunoasterea legislatiei in vigoare

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Loializarea (companiei si a pacientilor) - prelungirea automata a contractelor (daca procedurile companiei permit acest lucru) sau prelungirea contractelor
  • Upgradarea contractelor
  • Atragerea firmelor dublu-arondate de partea CMU, ca furnizor unic de servicii medicale

Identificarea si propunerea de activitati care asigura loializarea:

  • programe de profilaxie / screening-uri (1)
  • ora de sfaturi medicale la sediul companiei
  • cursuri BLS
  • raspuns prompt in situatii criza (ex. gripa)
  • comunicare permanenta avantaje CMU (servicii integrate, nr. clinici, spitale, parteneriate s.a.)
  • monitorizarea activitatii de medicina muncii
  • Feed-back-uri de natura medicala: culege detalii de la pacient, vorbeste cu coord. medical/medicul implicat, intocmeste un raspuns care va trimis catre Account Officer (cu exceptia celor care pot fi rezolvate pe loc)
  • Feed-back-uri de natura administrativa: sunt transmise direct catre Account Officer (cu exceptia celor care pot fi rezolvate pe loc)

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru de la Colegiul Medicilor si Asigurare Malpraxis valabile
  • Ai minimum 3 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva,
  • Experienta in lucrul cu protocoale medicale
  • Competenta ecografie doppler, EEG, ecocardiografie
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala
  • Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical conform protocoalelor medicale agreate
  • Cunoasterea legislatiei in vigoare

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Efectuarea examenului clinic general si recomandarea investigatiilor suplimentare
  • Prescrierea tratamentelor medicale
  • Completeaza documentatia legata de examinarea pacientului.
  • Intocmeste situatii medicale
  • Efectueaza consultatii de specialitate.
  • Respecta confidentialitatea actului medical.
  • Respecta intimitatea fiecarui pacient.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru de la Colegiul Medicilor si Asigurare Malpraxis valabile
  • Ai minimum 3 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva,
  • Experienta in lucrul cu protocoale medicale
  • Competenta ecografie doppler, EEG, ecocardiografie
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala
  •  Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical conform protocoalelor medicale agreate
  • Cunoasterea legislatiei in vigoare

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Efectuarea examenului clinic general si recomandarea investigatiilor suplimentare
  • Prescrierea tratamentelor medicale
  • Completeaza documentatia legata de examinarea pacientului.
  • Intocmeste situatii medicale
  • Efectueaza consultatii de specialitate.
  • Respecta confidentialitatea actului medical.
  • Respecta intimitatea fiecarui pacient.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Oferirea de asistenta si sprijin medicului pe toata durata activitatii medicale
  • Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale
  • Efectuarea de proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului
  • Asigurarea asistentei medicale a pacientului in conditii de maxima siguranta si grija pentru pacient, in cadrul clinicii sau la sediul partenerilor Corporate
  • Participarea la educatia medicala a pacientului
  • Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei
  • Pregatirea instrumentarului, aparaturii necesare si asistarea medicului pe durata interventiilor si a procedurilor medicale

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara: sectie chirurgie, neonatologie, pediatrie, bloc-operator, sterilizare, obstetrica-ginecologie, anestezie, terapie intensiva
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Asigurarea asistentei medicale prin respectarea procedurilor si protocoalelor medicale specifice fiecarei specialitati mentionate mai sus

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale
  • Efectuarea de proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului
  • Participarea la educatia medicala a pacientului
  • Gestionarea eficienta a circuitului pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa se evite intarzierile
  • Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei
  • Pregatirea instrumentarului si a aparaturii necesare si asistarea medicului pe durata interventiilor si procedurilor medicale

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o chipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara: sectie chirurgie, neonatologie, pediatrie, bloc-operator, sterilizare, obstetrica-ginecologie, anestezie, terapie intensiva
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Asigurarea asistentei medicale prin respectarea procedurilor si protocoalelor medicale specifice fiecarei specialitati mentionate mai sus

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale
  • Efectuarea de proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului
  • Participarea la educatia medicala a pacientului
  • Gestionarea eficienta a circuitului pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa se evite intarzierile
  • Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei
  • Pregatirea instrumentarului si a aparaturii necesare si asistarea medicului pe durata interventiilor si procedurilor medicale

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o chipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale
  • Efectuarea de proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului
  • Participarea la educatia medicala a pacientului
  • Gestionarea eficienta a circuitului pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa se evite intarzierile
  • Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei
  • Pregatirea instrumentarului si a aparaturii necesare si asistarea medicului pe durata interventiilor si procedurilor medicale

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o chipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca ai:

  • Experienta de cel putin 12 luni intr-un departament de suport.
  • Abilitati foarte bune de lucru cu calculatorul – specialist in Microsoft Office (excel, word).
  • Seriozitate, proactivitate, responsabilitate, orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor.
  • Abilitati foarte bune de comunicare, organizare, atentie la detalii.
  • Cunoasterea aplicatiilor software specifice Regina Maria, cunoasterea programului Charisma  reprezinta un avantaj.

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Inregistrarea facturilor si a avizelor in sistemul informatic intern
  • Transmiterea facturilor catre clientii corporate si retail
  • Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate
  • Raportarea zilnica spre coordonatorul echipei de venituri
  • Reprezentarea in mod profesionist a companiei in interactiunile cu clientii

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca ai:

  • Experienta de cel putin 12 luni intr-un departament IT,
  • Promptitudine si proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor,
  • Cunostinte avansate de utilizare calculator (Windows, Office, Linux),
  • Cunostinte minimaliste de retelistica, administrare server, imprimante, telefonie fixa si mobile,
  • Angajament, fermitate, responsabilitate, orientare spre rezultat, rezistenta la stres.

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Administrarea infrastructurii informatice in locatiile RM
  • Instalarea si configurarea statiilor de lucru
  • Rezolvarea problemelor punctuale de HW / SW / printare / conectica / telefonie ale utilizatorilor
  • Gestiunea si inventarierea statiilor de lucru la nivel HW / SW / conectica
  • Escaladarea problemelor catre sefii ierarhici / furnizori servicii
  • Suport nivel I pe aplicatii interne de business
  • Suport nivel I Active Directory 
  • Supravegherea mecanismelor de securitate si backup a datelor.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 2 ani experienta in zona de account management
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si de negociere
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila
  • Te adaptezi usor la diferite tipologii de clienti
  • Detii permis de conducere cat.B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Gestionarea si retinerea portofoliului de clienti alocat
  • Fidelizarea clientilor si promovarea activa a altor servicii Regina Maria
  • Renegocierea si resemnarea contractelor din portofoliu
  • Oferirea de asistenta si consultanta clientilor alocati pe toata durata derularii contractului
  • Identificarea corecta a solicitarilor clientilor si implicarea activa in solutionarea problemelor semnalate de catre clienti
  • Monitorizarea competitiei si evolutiei pietei serviciilor medicale cu scopul de a identifica aspectele ce necesita imbunatatiri

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai viteza medie de tastare si esti rapid in utilizarea PC-ului;
  • Retii usor informatii noi;
  • Ai studii medii finalizate;
  • Esti student sau in curs de finalizare studii;
  • Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;
  • Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;
  • Esti atent/a la detalii;
  • Iti asumi responsabilitatea.

Acest rol presupune:

  • Verificarea zilnica a programarilor medicului ecografist la care este alocat;
  • Pregatirea materialelor necesare efectuarii examenului ecografic;
  • Operarea in soft a spitalizarii si facturarea avansului la internare;
  • Preluarea pacientul din sala de asteptare, conducerea in cabinetul de ecografie si pregatirea acestuia in vederea efectuarii examenului;
  • Anuntarea pacientului in cazul decalarii programarilor;
  • Redactarea buletinului de ecografie in soft;
  • Inmanarea pacientului a rezultatului tiparit al examinarii;
  • Dupa terminarea examenului, pregatirea cabinetului (dezinfecteaza transductorul), patul de examinare etc., in vederea examinarii urmatorului pacient;
  • Suport acordat colegilor din receptie.

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minimum 2 ani de experienta in domeniul vanzarilor
  • Detii cunostinte in domeniul medical
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat/a catre client si rezultate
  • Esti o persoana dinamica si perseverenta
  • Cunosti limba engleza la nivel avansat
  • Detii permis auto categoria B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Promovarea portofoliului de servicii REGINA MARIA conform targetului lunar agreat, catre medici specialisti din spitalele private si de stat, medici de familie, clinici private
  • Identificarea oportunitatilor de colaborare cu medicii/institutiile medicale, in scopul promovarii si vanzarii serviciilor medicale oferite de REGINA MARIA
  • Pregatirea saptamanala a planurilor de vizite si pregatirea activitatii de implementare in teren a actiunilor de marketing
  • Monitorizarea activitatii medicilor colaboratori si propunerea de metode de fidelizare si crestere a eficientei relatiei cu acestia prin raportare saptamanala
  • Monitorizarea si raportarea actiunilor de vanzari si marketing implementate de concurenta

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 1 an experienta pe un post similar (vanzarea/intelegerea serviciilor medicale constituie un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si prezentare
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Planificarea leadurilor pentru echipa Corporate
  • Validarea informatiilor despre companii si predarea unor leaduri ce se incadreaza in tiparul clientilor targetati de REGINA MARIA
  • Initierea si stabilirea intalnirilor cu potentialii clienti de tip Corporate pentru echipa de vanzari, in scopul de a promova produsele si serviciile oferite de REGINA MARIA
  • Oferirea de asistenta echipei de vanzari Corporate, atat proactive, cat si reactiv
  • Prospectarea in permanenta a pietei pentru identificarea de noi clienti
  • Contribuirea activa la cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii medii finalizate
  • Ai experienta pe un post similar de cel putin 1 an
  • Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni
  • Iti place sa iti planifici timpul si activitatile
  • Esti atent/a la detalii
  • Iti asumi responsabilitatea

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Intampinarea pacientilor si a vizitatorilor cu o atitudine calda
  • Ghidarea pacientilor catre cabinetele medicale
  • Preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor in functie de cererea interlocutorului
  • Furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate
  • Incasarea contravalorii serviciilor medicale

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca ai:

  • Experienta de cel putin un an intr-un departament tehnic
  • Abilitati bune de relationare cu clientii interni, inclusiv non-tehnici, atitudine orientata catre client
  • Promptitudine si proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor
  • Cunostinte de utilizare calculator (MS Office-Excel ,Word).
  • Constituie un avantaj cunostintele despre baze de date sau SQL
  • Bun spirit organizatoric si de prioritizare a taskurilor

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Coordonarea si participarea la trainingul direct al personalului Reginei Maria legat de consistenta operationala de folosire a aplicatiilor sau implementarea unor functionalitati noi
  • Urmarirea proiectelor in derulare si respectarea termenelor asumate
  • Preluarea ticketelor specifice si rezolvarea taskurilor primite in functie de complexitatea si cunostintele necesare
  • Preluarea de la utilizatorii de business a cerintelor de setari / modificari de parametrii ale aplicatiilor CMS –soft laborator , ERP – soft contabilitate, CRM vanzari-corporate, laborator Stem.
  • Verificarea datelor si corectiilor in aplicatii
  • Reproducerea disfunctionalitatilor pe aplicatii in momentul semnalizarii lor de utilizatori.
  • Testarea la nivel utilizator a versiunilor de aplicatii livrate de furnizori sub indrumarea team-leader-ului.
  • Escaladarea catre furnizori si urmarirea rezolvarii disfunctionalitatilor

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai experienta de cel putin 2 ani intr-un departament de contabilitate
  • Ai experienta in lucru cu software-uri specifice de contabilitate
  • Ai abilitati foarte bune de lucru cu calculatorul – Experienta in Microsoft Office (excel, word)
  • Ai o buna capacitate de concentrare, atentie la detalii, bune abilitati de comunicare si organizare, gandire analitica
  • Dovedesti seriozitate, proactivitate, responsabilitate, orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor

Ce face Economistul de Cheltuieli:

  • Asigura inregistrarile zilnice ale cheltuileilor in contabilitate in concordanta cu legislatia Romaniei
  • Tine evidenta mijloacelor fixe
  • Realizeaza rapoarte periodice referitoare la situatia furnizorilor
  • Realizeaza rapoarte privind facturile neachitate
  • Confirmari de solduri/concilierea soldului cu furnizorii
  • Realizeaza rapoarte periodice referitoare la situatia cheltuielilor
  • Verificarea facturilor cu furnizorii
  • Solicita furnizorilor, a anexelor cu detalierea modului de calcul a facturilor
  • Tine evidenta contractelor si modificarilor contractuale.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru de la Colegiul Medicilor si Asigurare  Malpraxis valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Efectuarea examenului clinic general si a investigatiilor suplimentare, potrivit legislatiei de medicina muncii
  • Efectuarea examenelor medicale complementare, a analizelor de laborator si a explorarilor paraclinice necesare în functie de tipul de expunere si de solicitarile postului de munca recomandate de medicul de medicina muncii
  • Informarea celorlalte departamente (Medical, Client service) cu privire la cazurile problema
  • Realizarea unei anamneze corecte
  • Utilizarea ghidurilor clinice implementate
  • Examinarea corespunzatoare a pacientilor, utilizand toate resursele necesare stabilirii unui diagnostic corect in conformitate cu ghidurile clinice
  • Informarea pacientului in legatura cu afectiunea de care sufera, evolutie, prognostic
  • Completarea documentatiei legate de examinarea pacientului (dosar medical, cod de boala, buletine de analize, trimiteri etc.)

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium

Aplică