Mergi la conţinutul principal

Eşti aici

Reteaua de sanatate REGINA MARIA lanseaza, in premiera in Romania, serviciul self check-in

Compania continua, astfel, investitiile in digitalizare si alinierea la trendurile internationale de autonomie a pacientilor care acceseaza serviciile medicale, dar si personalizarea experientei acestora.

Cea mai digitalizata companie din domeniul serviciilor medicale din Romania, Reteaua de sanatate REGINA MARIA, continua demersurile de imbunatatire a experientei pacientilor si de inlesnire a circuitului medical al acestora. Astfel, compania a lansat in premiera in Romania serviciul self check-in, disponibil atat in aplicatia online ”Contul meu REGINA MARIA”, cat si fizic, in 11 locatii din Bucuresti si din tara, prin intermediul unor terminale interactive.

Self-Check-in in doar 15 secunde

Prin accesarea serviciului de self check-in, pacientii scurteaza timpii de asteptare si se pot inregistra singuri in sistem, atunci cand ajung in clinica la consultatie. Auto-inregistrarea dureaza doar 15 secunde si se poate face prin trei metode, cu maximum 30 de minute inaintea programarii:

  • direct in aplicatia de mobil REGINA MARIA; accesand ”Detalii programare”. Pentru a face check-in online, este nevoie ca pacientul sa aiba locatia pornita si sa dea aplicatiei REGINA MARIA permisiunea sa acceseze locatia;
  • prin scanarea unui cod QR, direct la desk-ul de self check-in din locatie. Codul QR este disponibil atat in aplicatia REGINA MARIA, cat si in email-ul de reamintire programare;
  • prin introducerea codului primit prin SMS, la self check-in desk.

Aceasta optiune este o alternativa la inregistrarea offline, la receptia clinicilor, contribuind la fluidizarea traficului in locatii – insa beneficiile se extind mai departe de spatiul fizic, asigurand acuratetea datelor personale inregistrate, in conditii de confidentialitate si siguranta.

Totodata, serviciul self check-in vine in completarea facilitatii de programari online, care le permite pacientilor sa isi stabileasca singuri programarile medicale, alegand specialitatea, medicul, locatia si intervalul orar dorit.

Optiunea este disponibila atat pentru abonati, cat si pentru neabonati, insa nu este disponibila pentru programarile la imagistica, laborator sau pentru serviciile decontate prin CAS.

Intr-o prima etapa, terminalele de self check-in sunt disponibile in:

SPITALE:

  • Euroclinic
  • Baneasa
  • Ponderas

POLICLINICI:

  • Floreasca
  • Baneasa
  • Dorobanti
  • Sun Plaza
  • Cluj Pasteur
  • Iasi
  • Brasov Campus Medical
  • Timisoara Iulius Mall

In plus fata de noul serviciu, REGINA MARIA ofera o serie de facilitati digitale, in beneficiul pacientilor, fiind cea mai digitalizata retea medicala si singura care ofera o serie de astfel de avantaje.

Platforma informativ-educativa, cu continut validat de medici

Portofoliul digital REGINA MARIA are la baza website-ul companiei, care, pe langa functiile utilitare pe care le indeplineste – programari si informatii referitoare la experienta pacientului in retea, a crescut in sensul transformarii intr-un hub educational care pledeaza pentru un stil de viata sanatos. Site-ul www.reginamaria.ro este o platforma de continut, care isi propune sa ofere raspuns de specialitate la cele mai multe intrebari medicale ale pacientilor. Website-ul reprezinta o sursa solida de informatii, continutul fiind pregatit sau validat de medici. Totodata, acesta include sectiuni dedicate anumitor afectiuni sau subiecte medicale frecvent cautate de pacienti: nutritie, somn, sarcina, gripa, alergii, tiroida, sanatatea femeii si a barbatului, dar si curiozitati medicale si multe altele.

Notele medicilor afisate online; 9.6 este media notelor pentru medicii din Retea

Circuitul de interactiune personalizata cu pacientii continua cu feedback-ul pe care acestia il ofera. Sistemul de feedback electronic (pe mail sau direct in aplicatie) se activeaza automat dupa fiecare consultatie, astfel incat pana acum 1.258 de medici au note obtinute in urma a 165.000 de review-uri. Sistemul de acordare a calificativelor este bazat exclusiv pe experiente reale ale pacientilor si este afisat public pe website, in profilul fiecarui medic, servind ca premisa de incredere si transparenta pentru alti pacienti in cautarea medicului potrivit.

Peste 200.000 de utilizatori ai aplicatiei ”Contul meu”, dedicata pacientilor, medicilor si companiilor abonate

Utilizatorii inregistrati in ”Contul meu” au mereu la indemana intregul istoric medical pentru serviciile efectuate in Retea in ultimii peste 10 ani: consultatii, investigatii, analize.

Portalul ”Contul meu” este disponibil in 3 variante, pentru pacienti, pentru medici si pentru companiile care detin abonamente corporate la REGINA MARIA. In prezent, sunt active 200.000 de conturi de pacienti, dintre care mai bine de jumatate sunt accesate prin aplicatia de mobil REGINA MARIA. Rezultatele ultimilor ani confirma un interes crescut al publicului pentru toate instrumentele digitale disponibile si o rata de adoptie semnificativa, indreptatind compania sa estimeze o crestere de 50% a utilizatorilor aplicatiei ”Contul meu” pana la finalul acestui an.

Mai mult decat atat, in cadrul aplicatiei se pot asocia conturile copiilor, iar prin sectiunea ”Intreaba un medic”, pacientii pot primi sfaturi directe si avizate de la specialisti.

Programarile realizate online, atat prin portalul ”Contul meu” din site, cat si prin aplicatia de mobil REGINA MARIA, au atins pragul de 10.000 pe luna.

Aplicatia de mobil ”Sarcina Mea” da acces viitoarelor mamici la explicatii medicale in functie de saptamana de sarcina si la informatii medicale specifice, avizate de specialisti.