Episodul 5 - Costuri suplimentare

Sunt abonat. De ce mai am costuri suplimentare?

Abonamentul medical acopera serviciile de policlinica - consultatiile, controalele si analizele pe care ar fi bine sa le faci in fiecare an. De asta i se si spune pachet de preventie – te ajuta sa ajungi la medic la timp.

In functie de abonamentul medical pe care il ai, fie de la companie unde lucrezi, fie ca ti l-ai achizitionat singur, ai incluse gratuit o serie de servicii medicale si discounturi la altele. Aceste reduceri sunt direct proportionale cu tipul abonamentului. Pe scurt, un pachet premium are incluse cele mai multe servicii si cele mai mari reduceri.

De asemenea, daca ai doua abonamente, comunica acest lucru in Call Center sau la receptie, ca sa primesti cel mai mare discount disponibil conform unuia dintre ele.

Costuri diferite

Acelasi serviciu medicale poate costa mai mult sau mai putin intr-o anumita locatie sau la un anumit medic. De ce? Ca noi toti in joburile pe care le facem, si medicii au diferite grade de specializare. De aceea, aceleasi servicii pot sa aiba costuri diferite.

Ti-ai facut o programare, colegii din Call Center ti-au comunicat un cost pentru serviciul solicitat conform abonamentului pe care il ai, insa in timpul consultatiei medicul a avut nevoie de investigatii suplimentare, care nu sunt incluse in abonament? E bine sa stii ca exista specialitati la care pot sa apara costuri suplimentare. Asadar, daca ai nevoie de investigatii suplimentare, medicul o sa-ti spuna de ce, iar tu te poti interesa in Receptie daca si care este costul suplimentar conform abonamentului pe care il ai.

Costul unui abonament vs. costul accesarii serviciilor din abonament

Daca ne raportam la preturile de lista, avantajele unui abonament sunt cat se poate de clare. O simpla comparatie: 4 consultatii la pretul lor „intreg” depasesc costul unui abonament pe un an intreg (am luat in calcul costul unui abonament de 59 de lei/luna, facut individual).

Desigur ca se pot strecura si greseli. De exemplu, ti-ai facut o programare si colegii din Call Center ti-au comunicat un cost. La receptie, inainte sau dupa consult, ti se spune altceva. Daca in timpul consultatiei nu a fost nevoie de o investigatie suplimentara, care sa justifice costul diferit, inseamna ca s-a strecurat o scapare. Ai fost din greseala programat pe locurile cu plata sau ti s-a spus ca serviciul solicitat e inclus, dar ai fost programat intr-o locatie unde serviciul respectiv se plateste, indiferent de abonament. Practic apare o fractura intre serviciu si locatie. Te rugam sa ne scrii pe adresa feedback@reginamaria.ro sau ne poti suna la 0733 232 232, in timpul saptamanii, de la 9 la 17:30. Vom rezolva rapid situatia.