Parerea ta
Despre companie

Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA are la bază două principii pe care le-a urmărit mereu: specialiști de foarte bună calitate și considerația lor față de pacient.

Sustinuți de o tehnologie ultra-performantă, ne îndeplinim de 20 ani promisiunea de a oferi fiecărui pacient nu doar cele mai bune soluții medicale, ci și grija și atenția de care are nevoie.

Ne pasă de oameni.

Cariere

Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA are la bază două principii pe care le-a urmărit mereu: specialiști de foarte bună calitate și grija lor față de pacient. Ne dorim să avem alături de noi colegi care să demonstreze și să promoveze valorile REGINA MARIA prin:

  • asumarea răspunderii pentru acțiunile lor
  • cultivarea calității și oferirea de soluții eficiente, diferite, inedite, rapide și simple
  • comunicare deschisă și încurajarea dezvoltării unei relații de încredere între ei și colegi
  • susținerea și implicarea în atingerea obiectivelor de echipă
  • acordarea și acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

Regina Maria are urmatoarele pozitii deschise pentru recrutare:

Medic Medicina Muncii / Medici /

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru de la Colegiul Medicilor si Asigurare  Malpraxis valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Efectuarea examenului clinic general si a investigatiilor suplimentare, potrivit legislatiei de medicina muncii
  • Efectuarea examenelor medicale complementare, a analizelor de laborator si a explorarilor paraclinice necesare în functie de tipul de expunere si de solicitarile postului de munca recomandate de medicul de medicina muncii
  • Informarea celorlalte departamente (Medical, Client service) cu privire la cazurile problema
  • Realizarea unei anamneze corecte
  • Utilizarea ghidurilor clinice implementate
  • Examinarea corespunzatoare a pacientilor, utilizand toate resursele necesare stabilirii unui diagnostic corect in conformitate cu ghidurile clinice
  • Informarea pacientului in legatura cu afectiunea de care sufera, evolutie, prognostic
  • Completarea documentatiei legate de examinarea pacientului (dosar medical, cod de boala, buletine de analize, trimiteri etc.)

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Asistent medical Medicina Muncii / Asistente medicale /

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu
 

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Oferirea de asistenta si sprijin medicului pe toata durata activitatii medicale
  • Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale
  • Efectuarea de proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului
  • Asigurarea asistentei medicale a pacientului in conditii de maxima siguranta si grija pentru pacient, in cadrul clinicii sau la sediul partenerilor Corporate
  • Participarea la educatia medicala a pacientului
  • Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei
  • Pregatirea instrumentarului, aparaturii necesare si asistarea medicului pe durata interventiilor si a procedurilor medicale
 

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Asistent medical generalist policlinică / Asistente medicale /

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale
  • Efectuarea de proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului
  • Participarea la educatia medicala a pacientului
  • Gestionarea eficienta a circuitului pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa se evite intarzierile
  • Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei
  • Pregatirea instrumentarului si a aparaturii necesare si asistarea medicului pe durata interventiilor si procedurilor medicale

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o chipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Asistent medical generalist spital / Asistente medicale / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii de specialitate
  • Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile
  • Ai minimum 2 ani de experienta pe o pozitie similara: sectie chirurgie, neonatologie, pediatrie, bloc-operator, sterilizare, obstetrica-ginecologie, anestezie, terapie intensiva
  • Detii excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
  • Ai cunostinte MS Office, nivel mediu

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Asigurarea asistentei medicale prin respectarea procedurilor si protocoalelor medicale specifice fiecarei specialitati mentionate mai sus

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Business Analyst / Financiar / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Experienta de cel putin 12 luni intr-un departament de suport
  • Experienta in utilizarea aplicatiilor software de tip Business Inteligence, cunoastere SQL reprezinta un avantaj
  • Abilitati foarte bune de lucru cu calculatorul – Specialist in Microsoft Office (excel, word, power point)
  • Experienta pe zona de raportare si analiza
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
  • Seriozitate, proactivitate, responsabilitate, orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor
  • Abilitati foarte bune de comunicare, organizare, atentie la detalii.

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Asigurarea analizelor operationale pe baza datelor existente privind activitatea si performantele entitatilor operationale
  • Transmiterea rapoartelor informationale catre managerii si departamentele implicate
  • Participarea la intalniri de lucru cu liniile de business
  • Colectarea informatiilor necesare prin canalele disponibile
  • Crearea rapoartelor potrivit cerintelor inaintate sau necesitatilor identificate
  • Propunerea unor solutii adecvate pe baza rezultatelor analizei
  • Determinarea de obiective operationale, in urma analizei proceselor de business avand in vedere rezultatele asteptate si KPIs stabiliti
  • Imbunatatirea proceselor prin studierea practicilor curente si propunerea unor optimizari pe procese
  • Propunerea unor noi metode de raportare pentru a optimiza continutul si caracterul complet al informatiilor raportate.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Economist cheltuieli / Financiar / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai experienta de cel putin 2 ani intr-un departament de contabilitate
  • Ai experienta in lucru cu software-uri specifice de contabilitate
  • Ai abilitati foarte bune de lucru cu calculatorul – Experienta in Microsoft Office (excel, word)
  • Ai o buna capacitate de concentrare, atentie la detalii, bune abilitati de comunicare si organizare, gandire analitica
  • Dovedesti seriozitate, proactivitate, responsabilitate, orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor

Ce face Economistul de Cheltuieli:

  • Asigura inregistrarile zilnice ale cheltuileilor in contabilitate in concordanta cu legislatia Romaniei
  • Tine evidenta mijloacelor fixe
  • Realizeaza rapoarte periodice referitoare la situatia furnizorilor
  • Realizeaza rapoarte privind facturile neachitate
  • Confirmari de solduri/concilierea soldului cu furnizorii
  • Realizeaza rapoarte periodice referitoare la situatia cheltuielilor
  • Verificarea facturilor cu furnizorii
  • Solicita furnizorilor, a anexelor cu detalierea modului de calcul a facturilor
  • Tine evidenta contractelor si modificarilor contractuale.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Senior Recruitment Partner / HR / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 3 ani experienta in recrutare
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa, sociabila si proactiva
  • Cunosti limba engleza la nivel avansat

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Colaborarea permanenta cu HR Manager si/ sau HR Business Partner care iti va aloca proiectele de recrutare, pentru a intelege nevoia si profilul candidatilor
  • Intocmirea profilului candidatului pe baza discutiilor cu HR Business Partner/ HR Manager/ managerul angajator
  • Postarea anunturilor de recrutare pentru proiectele de recrutare
  • Desfasurarea de activitati de cautare de personal (sourcing):
    • Definirea celei mai potrivite strategii de cautare de candidati, in colaborare cu HR Manager si/sau HR Business Partner
    • Desfasurarea de activitati de cautare prin diverse canale – interne si externe (ex: headhunting, cautare in diferite baze de date, solicitare de recomandari interne, etc.)
  • Analizarea candidaturilor, fiind responsabil de identificarea celor mai potriviti candidate
  • Sustinerea de interviuri face to face si telefonice
  • Aplicarea de testari candidatilor aflati in recrutare si interpretarea acestora
  • Comunicarea raspunsurilor negative catre candidate
  • Acordarea de feedback pentru clientii interni privind candidatii aflati pe lista scurta, transmitand catre acestia rapoarte de recrutare
  • Inregistrarea informatiilor in baza de date si emiterea de rapoarte periodice de recrutare
  • Planificarea de interviuri cu managerii angajatori si colectarea feedback-ului de la managerii intervievatori
  • Efectuarea de verificari referinte/ solicitare feedback de la fostii angajatori
  • Comunicarea ofertei catre candidati, pe baza informatiilor primite de la HR Business Partner si/sau HR Manager
  • Derularea interviurilor de exit si centralizarea datelor in scopul generarii de rapoarte de exit
  • Pastrarea relatiei cu angajatii in scopul asigurarii unei comunicari eficiente
  • Administrarea portofoliului de clienti alocat
  • Maximizarea valorii portofoliului de clienti alocati si promovarea imaginii companiei ca furnizor complet de servicii de sanatate

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Consultant/Suport aplicatii laborator / IT / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca ai:

  • Experienta de cel putin un an intr-un departament tehnic
  • Abilitati bune de relationare cu clientii interni, inclusiv non-tehnici, atitudine orientata catre client
  • Promptitudine si proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor
  • Cunostinte de utilizare calculator (MS Office-Excel ,Word).
  • Constituie un avantaj cunostintele despre baze de date sau SQL
  • Bun spirit organizatoric si de prioritizare a taskurilor

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Coordonarea si participarea la trainingul direct al personalului Reginei Maria legat de consistenta operationala de folosire a aplicatiilor sau implementarea unor functionalitati noi
  • Urmarirea proiectelor in derulare si respectarea termenelor asumate
  • Preluarea ticketelor specifice si rezolvarea taskurilor primite in functie de complexitatea si cunostintele necesare
  • Preluarea de la utilizatorii de business a cerintelor de setari / modificari de parametrii ale aplicatiilor CMS –soft laborator , ERP – soft contabilitate, CRM vanzari-corporate, laborator Stem.
  • Verificarea datelor si corectiilor in aplicatii
  • Reproducerea disfunctionalitatilor pe aplicatii in momentul semnalizarii lor de utilizatori.
  • Testarea la nivel utilizator a versiunilor de aplicatii livrate de furnizori sub indrumarea team-leader-ului.
  • Escaladarea catre furnizori si urmarirea rezolvarii disfunctionalitatilor

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Operator Call Center / Operatori Call center / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Prietenii iti spun ca vorbesti prea mult
  • Esti un bun ascultator
  • Stai toata ziua cu telefonul aproape
  • Iti place sa petreci timpul la calculator sau tableta
  • Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare
  • Crezi ca timpul inseamna bani
  • Iti doresti oportunitati de dezvoltare a carierei

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Relationarea eficienta prontr-o abordare empatica a pacientilor Regina Maria
  • Programarea/reporgramarea pacientilor
  • Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor prezentate de parcienti, prin colaborarea cu celelalte departamente

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Bonusuri si comisioane in functie de performanta si vechime
  • Un mediu de lucru relaxant (sala de relaxare, animale de companie, abonament Bookster - prima biblioteca virtuala, abonament servicii medicale)
  • Program flexibil cu posibilitatea de a avea liber in timpul saptamanii
  • Echipa tanara, dinamica, plina de energie.

*Experienta anterioara in Call Center constituie un avantaj

Aplica

Recepționist / Personal receptie /

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii medii finalizate
  • Ai experienta pe un post similar de cel putin 1 an
  • Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni
  • Iti place sa iti planifici timpul si activitatile
  • Esti atent/a la detalii
  • Iti asumi responsabilitatea

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Intampinarea pacientilor si a vizitatorilor cu o atitudine calda
  • Ghidarea pacientilor catre cabinetele medicale
  • Preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor in functie de cererea interlocutorului
  • Furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate
  • Incasarea contravalorii serviciilor medicale

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Key Account Sales Manager / Corporate (Sales si Sales Support) / Cluj-Napoca

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 2 ani experienta in domeniul promovarii si vanzarilor de servicii (vanzarea/ intelegerea serviciilor medicale constituie un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si prezentare
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila
  • Cunosti limba Engleza la un nivel avansat
  • Detii permis auto categoria B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Prospectarea pietei si identificarea de noi clienti din segmentul Corporate
  • Mentinerea/ depasirea cotei de piata prin atingerea obiectivelor comunicate de catre companie
  • Asigurarea unor solutii oferite clientilor potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa si proactiva.
  • Construirea de relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii serviciilor Regina Maria si a cresterii satisfactiei clientului.
  • Monitorizarea competitiei si a tendintelor pietei in vederea cresterii continue a pozitiei Regina Maria in segmentul de piata alocat
  • Dezvoltarea de planuri de business pentru achizitia si generarea de venituri suplimentare
  • Crearea unui plan de business pentru fiecare client/cont

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Telesales Representative / Corporate (Sales si Sales Support) / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 1 an experienta pe un post similar (vanzarea/intelegerea serviciilor medicale constituie un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si prezentare
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Planificarea leadurilor pentru echipa Corporate
  • Validarea informatiilor despre companii si predarea unor leaduri ce se incadreaza in tiparul clientilor targetati de REGINA MARIA
  • Initierea si stabilirea intalnirilor cu potentialii clienti de tip Corporate pentru echipa de vanzari, in scopul de a promova produsele si serviciile oferite de REGINA MARIA
  • Oferirea de asistenta echipei de vanzari Corporate, atat proactive, cat si reactiv
  • Prospectarea in permanenta a pietei pentru identificarea de noi clienti
  • Contribuirea activa la cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Soho&SME Sales Advisor / Corporate (Sales si Sales Support) / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 1 an experienta pe un post similar (vanzarea/intelegerea serviciilor medicale constituie un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare, promovare si vanzare
  • Ai cunostinte de MS Office
  • Detii permis de conducere categ. B
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Promovarea si vanzarea produselor companiei catre potentiali clienti IMM (< 50 angajati)
  • Propunerea produselor si serviciilor aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targetului stabilit
  • Administrarea, intretinerea si dezvoltarea unei relatii cat mai bune cu potentialii clienti.
  • Oferirea asistentei si asigurarea consultantei clientilor, atat inainte cat si dupa vanzare
  • Prospectarea permanenta a piatei cu scopul identificarii de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei.
  • Initierea apelurilor telefonice catre clientii potentiali, cu scopul de a incheia contracte de servicii
  • Redactarea si adaptarea ofertelor de servicii
  • Derularea procesului de negociere si contractare, pana la semnarea contractului si implementarea acestuia conform procedurilor interne ale companiei.
  • Comunicarea oportunitatilor noi de business, dezvoltari speciale, informatii si feedback obtinut in urma intalnirilor cu potentialii clienti pentru a oferi companiei un avantaj competitiv.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Key Account Sales Manager / Corporate (Sales si Sales Support) / Timisoara

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 2 ani experienta in domeniul promovarii si vanzarilor de servicii (vanzarea/ intelegerea serviciilor medicale constituie un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si prezentare
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila
  • Cunosti limba Engleza la un nivel avansat
  • Detii permis auto categoria B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Prospectarea pietei si identificarea de noi clienti din segmentul Corporate
  • Mentinerea/ depasirea cotei de piata prin atingerea obiectivelor comunicate de catre companie
  • Asigurarea unor solutii oferite clientilor potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa si proactiva.
  • Construirea de relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii serviciilor Regina Maria si a cresterii satisfactiei clientului.
  • Monitorizarea competitiei si a tendintelor pietei in vederea cresterii continue a pozitiei Regina Maria in segmentul de piata alocat
  • Dezvoltarea de planuri de business pentru achizitia si generarea de venituri suplimentare
  • Crearea unui plan de business pentru fiecare client/cont

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Key Account Sales Manager / Corporate (Sales si Sales Support) / Targu Mures

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 2 ani experienta in domeniul promovarii si vanzarilor de servicii (vanzarea/ intelegerea serviciilor medicale constituie un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si prezentare
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila
  • Cunosti limba Engleza la un nivel avansat
  • Detii permis auto categoria B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Prospectarea pietei si identificarea de noi clienti din segmentul Corporate
  • Mentinerea/ depasirea cotei de piata prin atingerea obiectivelor comunicate de catre companie
  • Asigurarea unor solutii oferite clientilor potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa si proactiva.
  • Construirea de relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii serviciilor Regina Maria si a cresterii satisfactiei clientului.
  • Monitorizarea competitiei si a tendintelor pietei in vederea cresterii continue a pozitiei Regina Maria in segmentul de piata alocat
  • Dezvoltarea de planuri de business pentru achizitia si generarea de venituri suplimentare
  • Crearea unui plan de business pentru fiecare client/cont

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Reprezentant Medical / Retail (Sales si Sales Support) / Pitesti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minimum 2 ani de experienta in domeniul vanzarilor
  • Detii cunostinte in domeniul medical
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat/a catre client si rezultate
  • Esti o persoana dinamica si perseverenta
  • Cunosti limba engleza la nivel avansat
  • Detii permis auto categoria B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Promovarea portofoliului de servicii REGINA MARIA conform targetului lunar agreat, catre medici specialisti din spitalele private si de stat, medici de familie, clinici private
  • Identificarea oportunitatilor de colaborare cu medicii/institutiile medicale, in scopul promovarii si vanzarii serviciilor medicale oferite de REGINA MARIA
  • Pregatirea saptamanala a planurilor de vizite si pregatirea activitatii de implementare in teren a actiunilor de marketing
  • Monitorizarea activitatii medicilor colaboratori si propunerea de metode de fidelizare si crestere a eficientei relatiei cu acestia prin raportare saptamanala
  • Monitorizarea si raportarea actiunilor de vanzari si marketing implementate de concurenta

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Reprezentant Medical / Retail (Sales si Sales Support) / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minimum 2 ani de experienta in domeniul vanzarilor
  • Detii cunostinte in domeniul medical
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat/a catre client si rezultate
  • Esti o persoana dinamica si perseverenta
  • Cunosti limba engleza la nivel avansat
  • Detii permis auto categoria B

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Promovarea portofoliului de servicii REGINA MARIA conform targetului lunar agreat, catre medici specialisti din spitalele private si de stat, medici de familie, clinici private
  • Identificarea oportunitatilor de colaborare cu medicii/institutiile medicale, in scopul promovarii si vanzarii serviciilor medicale oferite de REGINA MARIA
  • Pregatirea saptamanala a planurilor de vizite si pregatirea activitatii de implementare in teren a actiunilor de marketing
  • Monitorizarea activitatii medicilor colaboratori si propunerea de metode de fidelizare si crestere a eficientei relatiei cu acestia prin raportare saptamanala
  • Monitorizarea si raportarea actiunilor de vanzari si marketing implementate de concurenta

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Telesales Representative / Vanzari OG & Celule stem / Bucuresti

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai minim 1 an experienta pe un post similar (vanzarea/intelegerea serviciilor medicale constituie un avantaj)
  • Ai abilitati dezvoltate de comunicare si prezentare
  • Ai abilitatea de a lucra independent
  • Esti orientat catre client si rezultate
  • Esti o persoana pozitiva, deschisa si sociabila

In REGINA MARIA, acest rol presupune:

  • Promovarea pachetelor de nasteri si Celule Stem prin intermediul telefonic
  • Consiliaza parintii interesati de serviciile companiei
  • Asigura feedback-ul pentru serviciile furnizate de medici si asistente
  • Oferirea de asistenta echipei de Reprezentanti Medicali
  • Crearea si actualizarea permanenta a bazei de date a medicilor.

Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

  • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
  • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
  • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium
Aplica

Joburile afișate pe site nu corespund profilului tău? Nicio problemă. Trimite-ne CV-ul aici , iar noi te vom contacta în momentul în care vom avea poziții disponibile.