REGINA MARIA continua investitiile in telemedicina si deschide un hub medical, pe fondul unei cresteri de 32% a programarilor in Clinica Virtuala

Timisoara, 22 iulie 2021 – Dupa lansarea platformei de telemedicina Clinica Virtuala, Reteaua de sanatate REGINA MARIA inaugureaza un hub medical dedicat consultatiilor online. Aceasta decizie vine in contextul cresterii cu 32% a numarului de programari pentru consultatii la distanta, in ultimul an. Hubul medical este situat in incinta Iulius Mall din Timisoara si ofera un spatiu modern pentru 75 de medici care acorda consultatii medicale online pacientilor din intreaga tara.

”Reglementarea telemedicinei este cea mai importanta schimbare adusa de pandemie pentru pacientii romani. Este o directie pe care o sustinem din toate punctele de vedere si care speram sa ne apropie si mai mult de modul in care se practica medicina in tarile vestice. Inca de la lansare, Clinica Virtuala – platforma noastra de telemedicina, a fost foarte bine primita atat de pacienti, cat si de medici si de companiile abonate, iar numarul de programari a crescut continuu. De aceea, am decis sa lansam acest hub medical in Timisoara, pentru ca medicii care acorda consultatii online sa beneficieze de tot confortul necesar pentru un act medical similar celui din clinica. In acest moment, suntem cel mai digitalizat furnizor medical din Romania si vom continua sa investim semnificativ in dezvoltarea serviciilor digitale si de telemedicina”, afirma Fady Chreih, CEO al Retelei REGINA MARIA.

clinica virtuala hub

In Clinica Virtuala s-au inregistrat aproape 337,000 de programari, cresterea fiind de 32% in iunie 2021 comparativ cu aceeasi luna a anului trecut. Clinica a fost lansata cu doar 100 de medici, dar in mai putin de o luna, numarul lor a crescut la 500 si s-a mentinut constant pe parcursul ultimului an. Prin intermediul acestei platforme de telemedicina, pacientii au acces la 40 de specialitati medicale.

Avansul inregistrat de consultatiile online este generat de mai multi factori, printre care: accesibilitatea serviciilor medicale online si usurinta in utilizare, crearea cadrului legislativ pentru serviciile de telemedicina, dar si lansarea unor produse dedicate romanilor care locuiesc in afara tarii – precum abonamentul DOR, care include consultatii in Clinica Virtuala. In acest context, REGINA MARIA a decis sa investeasca si intr-un spatiu fizic dedicat, care sa sustina si mai mult dezvoltarea telemedicinei.
Printre cele mai accesate specialitati medicale online se numara medicina muncii, medicina generala, dermatologie, medicina interna, endocrinologie, pediatrie, obstetrica-ginecologie, psihologie.

Clinica Virtuala a fost lansata la finalul lunii martie 2020, in timpul starii de urgenta, fiind dezvoltata in doar 10 zile si reprezentand cea mai complexa solutie de telemedicina de pe piata, care integreaza toate sistemele medicale, operationale si financiare. Rezultatele consultatiilor si recomandarile de tratament sunt salvate in dosarul medical electronic al pacientului, iar intregul flux – de la programare pana la plata consultatiei, se poate realiza 100% online.

clinica virtuala hub

Platforma de telemedicina ramane o alternativa viabila pentru pacientii care au nevoie de o consultatie din confortul propriei locuinte, pentru interpretarea de analize si second opinion, precum si pentru efectuarea consultatiilor obligatorii de medicina muncii pentru abonatii corporate. Totodata, serviciul este util si pentru cei aflati in carantina sau izolare, pentru cei nedeplasabili sau care se afla in zone fara acces facil la servicii medicale, dar si pentru romanii care sunt in vacanta sau locuiesc in afara tarii. In plus, cu ajutorul Clinicii Virtuale, pacientii cu diverse boli cronice sau autoimune pot fi foarte usor monitorizati de la distanta.

Modalitatea de programare in Clinica Virtuala este foarte simpla, oferindu-le pacientilor avantajul de a-si alege singuri medicul si intervalul orar pentru consultatie. Programarile se pot realiza prin intermediul aplicatiei mobile „Contul meu”, pe site-ul reginamaria.ro, dar si offline, prin call center.

Consultatia este confirmata printr-un e-mail cu o invitatie de intalnire pe aplicatia Microsoft Teams, ce se poate descarca gratuit pe desktop sau pe telefon inaintea consultatiei.

hub timisoara