Analist servicii client

Responsabilitati:

  • Actualizeaza si intretine permanent baza de date cu abonati corporate, in conformitate cu procedurile interne si standardele de calitate stabilite
  • Asigurara abonarea si facturarea corecta si in timp util a abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate
  • Asigura comunicarea cu clientii din portofoliu pe procesele administrate, respectand standardele de comunicare stabilite in Regina Maria
  • Ofera suport Diviziei Corporate Business, Call Centerului si Diviziilor Operationale pe portofoliul de clienti alocat
  • Introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale
  • Efectueaza modificari in baza de date a abonatilor (intrari, iesiri, actualizari fise de client, particularizari ale investigatiilor incluse in pachete)
  •  Verifica zilnic aplicatia de ticketing in vederea atribuirii ticketelor sosite in atentia bazei de date si rezolvarea celor care intra in aria proprie de activitate
  • Realizeaza diverse activitati administrative, rapoarte, situatii solicitate de catre superiori

Cerinte:

  • Ai experienta minim 1 an in zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj
  • Esti organizat si iti planifici activitaile zilnice astfel incat sa finalizezi toate task-urile in timpul agreat
  • Ai abilitati de analiza si sinteza
  • Esti atent la detalii
  • Detii cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Excel)

Aplica job

Prin completarea formularului de mai sus sunt de acord sa fiu contactat/a de catre Reteaua de sanatate REGINA MARIA in legatura cu serviciile medicale solicitate
Acest site este protejat de reCAPTCHA si se aplica Politica de confidentialitate si Termeni si conditii.