Actualizeaza si intretine permanent baza de date cu abonati corporate, in conformitate cu procedurile interne si standardele de calitate stabilite
Asigurara abonarea si facturarea corecta si in timp util a abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate
Asigura comunicarea cu clientii din portofoliu pe procesele administrate, respectand standardele de comunicare stabilite in Regina Maria
Ofera suport Diviziei Corporate Business, Call Centerului si Diviziilor Operationale pe portofoliul de clienti alocat
Introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale
Efectueaza modificari in baza de date a abonatilor (intrari, iesiri, actualizari fise de client, particularizari ale investigatiilor incluse in pachete)
Verifica zilnic aplicatia de ticketing in vederea atribuirii ticketelor sosite in atentia bazei de date si rezolvarea celor care intra in aria proprie de activitate
Realizeaza diverse activitati administrative, rapoarte, situatii solicitate de catre superiori
Cerinte:
Ai experienta minim 1 an in zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj
Esti organizat si iti planifici activitaile zilnice astfel incat sa finalizezi toate task-urile in timpul agreat
Ai abilitati de analiza si sinteza
Esti atent la detalii
Detii cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Excel)